fredag 1 juni 2007

Äntligen är bilen klar

Har nu hämtat min bil lagom till helgen. När jag stuvade om i bagaget hittade jag mitt presentkort till golfshopen som jag febrilt letat efter här hemma. Jag tänkte först att jag måste ha lämnat in det i samband med klubbköpet tidigare, men det hade jag inget minne av. Så tack Karossverkstaden på Gustaf E bil i Borås att det låg kvar efter att ni hade röjt ut allt i bagaget inför reparation och att ni lagt tillbaka allt. Er kan man lita på!

Jag har planerat att spela golf med Anneli på söndag. Det blir antagligen två andra golfande damer som går med oss. En runda är även bokad till måndag då jag ska spela med två kollegor. Och på onsdag ska Anneli och jag spela igen. Det känns kul att ha flera rundor inplanerat. Snart känns det dags för någon tävling...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...