fredag 15 juni 2007

Fredagsnöje

I stället för att sitta hemma och mysa kan man vara på golfbanan. Denna kväll var solen framme hela kvällen och det var precis vindstilla och lagom temperatur mellan kl. 18-22. Anneli hade med sig fika, kaffe och toscakaka som vi unnade oss efter nio hål på norra banan. Jag använde min träfemma flitigt i dag och den gick riktigt långt och relativt rakt. Det var en go känsla att upptäcka att jag lyckades bra med den klubban. Har inte använt den så mycket. Två herrar gick förbi oss och det var nästan bara de vi såg på hela kvällen. Tre bilar lämnade Borås gk strax efter kl. 22, vi var de sista entusiasterna denna dag.

I morgon ska jag träffa Christer, min pro, och låta honom göra en uppföljning av träklubborna som jag köpte för en tid sedan. Wilsson ska ha demodag i morgon, så då är jag på plats vid kl. 10 igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du köpt för klubbor?

En golfande dam... sa...

Jag har köpt Cobra speed, du kan läsa mer i min blogg den 5 och 7 maj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...