söndag 26 april 2009

Helgens rundor

I helgen har jag gått 18 hål på södra banan på Borås gk, både på lördagen och söndagen. Det var inga höjdarrundor resultatmässigt sätt. Trots några par, bla på ett par fyra, hål 7, så blev det inte poängen över 30. Men, men...de första nio hålen i lördags var i alla fall godkända.

Här kommer några bilder. Den första visar Berits och mitt inspel på hål 4 ett par femhål :-). Den andra visar Berit när hon sätter ut målet på hål 11. Som ni ser var det en solig dag, dock lite mer mulet på söndagen då jag spelade med Ann och Marie. det märks att det är början på säsongen, trots styrketräning så blir man lite trött och orkar inte hålla fokus hela rundan. Backarna känns tunga och benen tröga de sista hålen.
Shopen har fått in mycket nytt och jag tittade på de nya vagnarna. De verkar hi-tec, stora i utfällt läge och små ihopfällda. Eventuellt kommer jag att köpa en ny vad det lider och antagligen nya sommarskor också.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...