onsdag 23 juli 2008

Cobra baffler är införskaffad

Nu har jag köpt en cobra baffler 26 grader. Glad i hågen skulle jag börja använda den i dag och upptäcker till min förskräckelse att det är en demoklubba som en av prona har lyckats sätta på ett headcover på. Lätt irriterad fick jag påpeka det för prons kollega som då konstaterade att det inte fanns någon ny hybrid av samma märke inne. Jaha då var det bara att slå några bollar ute på banan i dag med en både repig och ful klubba i stället för en glänsande ny. Men den gick långt och säkert så den kommer att passa bra efter järnsexan i bagen.

Men de i shopen är alltid tillmötesgående så de har nu beställt en ny klubba och den får jag väl nästa vecka någon gång. Under tiden får jag använda demoklubban.

Det är fortfarande samma erbjudande att ta 3 betala för två i shopen. Men det gäller inte bollar och handskar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med nytt (snart i alla fall) i bagen. Grattis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...