lördag 1 september 2007

Det är kul med golf

Har inte bloggat på ett tag då jag plötsligt råkade ut för magsjuka natten efter en väldigt bra runda på norra banan. A och jag gick ut direkt efter jobbet och då är man ju alltid lite halvtrött och halvhungrig men golfsugen. Det var en kall kväll, riktigt fuktigt också, men solen var framme och värmde oss vid fikat. Denna gång blev vi inte stressade av några andra utan att vi hann tugga i oss medhavda smörgåsar.

Jag gjorde fyra par vilket reulterade i trepoängare och förbättrade förstås scoren rejält. Det var nära att en birdie slank i på mitt favorithål. På sista hålet slog jag inte i vattenhindret och det gjorde att jag kunde få till en 2-poängare. Totalen blev 38 p! Det är kul med golf när det går bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Grattis till sänkning.

En golfande dam... sa...

Tackar och grattis själv!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...