söndag 22 juli 2007

Söndagens tävling på golfveckan

Ja då var den första tävlingen på golfveckan i Borås avklarad. Ni ser själva vilket företag som sponsrade. Jag gick med två trevliga golfare i bollen, en äldre kvinna Lisbeth och en ung man Kalle. Lisbeth öppnade starkt men fick tyvärr ryggont i slutet av rundan och fick en lite knackig avslutning. Kalle höll humöret uppe trots en katastrofal runda, heder åt honom. Själv led jag också av ryggont, men som sagt lite smärta och stelhet hindrar inte en golfare. Scoren blev 33 p och plats 26 i den stora skaran... I morgon kommer det foton på Borås gk (norra) som efterfrågats.

3 kommentarer:

Anonym sa...

33 p...och "bara" 26:e plats? Bra resultat...men vad vann man på?
Kul med bilder :-)

En golfande dam... sa...

Det var inte poängbogey, konstaterade bara min poäng. Men vinnaren i min klass, B-klassen hade 66 slag, jag hade 73 slag. Vinnaren i A-klassen vann på 69 slag.

En golfande dam... sa...

Ursäkta det var 76 slag jag hade.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...