lördag 14 juli 2007

Partävling på Marks gk

I morse, kvart i sju, hämtade jag Janne, min partner till partävlingen, på Marks gk. Lite tidigt på morgonen kan man tycka...Tävlingsformen var foursome poängbogey på en mycket blöt bana. Det var vattenpölar lite varstans på banan och fri dropp förstås. Men ändå kändes en del slag väldigt svåra. Det var första gången Janne och tävlade ihop och det gick bra, precis som vi trodde. Jag fick slå flera slag från bunkrarna, med blöt sand förstås. Tack och lov fick jag upp bollen alla gånger och lyckades placera den på green. Janne hade säkra utslag och bra puttar, han var bara missnöjd med ett slag sa han. Som sagt vi var nöjda och jag såg nyss att vi hamnade på sjunde plats. Vi närvarade inte på prisutdelningen, kanske hade det blivit ett pris till oss, vem vet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...