tisdag 17 juli 2007

Fyra tävlingar i golfveckan är nu bokade

Då har jag börjat att planera min första semestervecka genom att boka in mig på de första tävlingarna som går i vecka 30, då är det golfveckan på Borås gk. En tävling, den som går på torsdagen, blev snabbt fulltecknad. AKI är sponsor i den tävlingen och det kanske är så att deltagarna är sugna på att vinna presentkort till ett varmt resmål.

Den första tävlingen jag kommer att delta i är en singeltävling. Därefter följer det tre partävlingar och därmed blir det fyra golfdagar i en följd. Dessutom kommer jag att vara funktionär två dagar. Det är första gången jag hjälper till på Borås gk och jag kommer att få bekanta mig med GIT vid resultatredovisningen. Vilka partners det blir får ni läsa framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul. Tänk inte på resultat, tänk bara på att ha trevligt. Ha så trevligt!

En golfande dam... sa...

Tack för ditt råd! Jag brukar oftast kunna kombinera tävling och att ha trevligt på golfbanan. Det kanske är för att jag inte tar tävlingen på allra största allvar även om jag vill göra bra i från mig. Givetvis beror det ju också på de andra i bollen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...