tisdag 5 juni 2012

Golf i sikte

I morgon planerar jag att få till min första golfrunda för i år.

Ja jag vet, det är alldeles för sen start av golfsäsongen, i juni. Andra har spelat flera tävlingar, gjort hole in one och kommit i gång med golfsnacket och jag, ja vi får se om jag får till några poäng över huvudtaget på min första runda. Det är nästa så att man hoppas på så dåligt väder så att det går att avboka och slippa uppleva en trög start. Nej nu ska jag inte vara negativ! Jag kan spela golf, jag kan flyga....

Förhoppningsvis blir det en helt underbar dag med fint väder, vilket föredras förstås. Sen har jag alltid trevligt sällskap på mina rundor. Jag gillar mina golfvänner, saknar dem lite, hoppas även lära känna nya golfvänner i år.

Jag gillar ju golf skarpt, men har ju, som ni säkert vet, flyttat. Så all tid, både under helgerna och i veckorna, gått till packning, flyttning, städning. Solen har stekt och värmt i flera veckor, känns det som, och då har vi varit inne och jobbat. Ja ja...sommaren kommer nog tillbaka snart.

Det längtar jag efter nu.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...