torsdag 21 maj 2009

Uppehåll pga knäskada

En knäskada av okänd art dök upp i lördags. Jag styrketränade som vanligt på fredagen och på lördagen satt jag i en bil, i baksätet och satt på en sju timmar lång middag...Jag har ingen aning om varför knät gjorde så ont, jag kunde knappt sätta mig och resa mig. Och ve och fasa jag fick ställa in både grannfejdens match och söndagens sällskapsspel, även en damträning missades. Men nu i dag känns det mycket bättre och smärtan är nästan borta.
Vila och Diklofenax gör susen. Jag kunde i alla fall gå så antagligen var det inget allvarligt, så i morgon kör jag gymträning, men kanske lite lättare belastning på vikterna.
På söndag har jag bokat en tid och hoppas att det blir fint väder och något trevligt sällskap.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...