lördag 6 september 2008

Förlust i matchspelet

Martti och jag förlorade mot Hans och Tove. De var värda segern och det är inte så mycket mer att säga om det. Vi spelade inte så bra denna eftermiddag tyvärr. Min partner slog i skogen två gånger och missade även en säker putt. Jag kunde inte heller hålla i hop spelet förutom på hål fem där jag placerade bollen exakt där M ville ha den, men missade puttar har man helt enkelt inte råd med. På måndag är det finalspel för alla som deltagit. Vi ligger i mitten någonstans efter en walkover seger i förra veckan. Jag hoppas bara att min organisation vinner, det har varit en upplevelse att spela matchspel och lära sig det också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Match är kul...så länge man slipper de som myglar med sitt hcp. Finns ju sådana dessvärre.

En golfande dam... sa...

Hur menar du?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...