torsdag 8 maj 2008

Borås stad mot SÄS

Vem som har utmanat vem vet jag inte riktigt, men två stora organisationer i Borås tävlar mot varandra i matchspel, foursome, 9 hål. Det är två serier med åtta lag i varje. Och mitt lag, spelar alltså 7 matcher på måndagar eller tisdagar på Borås södra bana. En match är nu avklarad, tyvärr förlorade vi mot två manliga lärare varav en ungdom som slog väldigt långt och rakt. Det var bara ett hål vi vann på egen hand, Anne och jag, efter ett inspel som jag själv var nöjd med. Jag tog p och slog 70 m mot flaggan, bollen hamnade 1,5 meter från hål. Anne puttade otroligt bra men missade hålet...så en femma på par fyra (hål 3). 5-2 blev resultatet. Hoppas att vi kan göra bättre från oss nästa gång.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...