tisdag 23 oktober 2007

Kanske att detta var den sista rundan för säsongen

Jag som trodde att golfsäsongen var slut... Men när vännerna ringer och frågar om man ska med och spela så klart att man inte tackar nej till några trevliga timmar ute i friska luften. Det var ca 6 grader varmt när jag gav mig ut för att spela ytterligare en runda på Borås norra. Sommargreener och provisoriska tees på vissa hål, men för övrigt möttes vi av en bana i toppskick. Min utrustning denna gång bestod bara av ett halvset klubbor, och knappt det, i en bärbag. Jag kan tycka att det nästan kan kännas befriande att slippa att dra en vagn över banan, man känner sig så "sportig" med bärbag på något sätt. Men skramlet av klubborna blir jag nästan galen på. Men spelet det flöt på bra denna runda, med 34 p på scorekortet, fast jag inte har spelat på länge. Kul! Ja på återseende i gen då.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...