onsdag 15 augusti 2007

Kroppen hänger inte med

Jag har drabbats av ryggproblem och lite nackspärr därav ingen golf och inget bloggande på ett tag. Antingen har det blivit för mycket golf, vilket jag inte tror, eller så har det blivit överbelastning pga joggning. Köpte joggingskor, inspirerad av mina vänner, och tänkte att nu ska konditionen förbättras. Joggade väldigt försiktigt två dagar i sträck. Sen var min rygg i oordning. Stel och öm. Kan man få ont i ryggen av joggning, jag har aldrig hört talas om det. Nåväl, nio hål i måndags, sedan har det blivit vila. Jag hade tänkt att tävla på Ulricehamns gk och hänga med på en hemlig resa och golfa med klubben, men, men....Promenader och lätt gymnastik har nu legat på träningschemat. Men jag hoppas att jag snart kan spela igen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...